Ezel -Yeni Sezon 1.Fragman-

Ramiz: Borcu nedir arkadaşın?
Çok.. Sen mi ödicen?
Ramiz: Yokk. Çocuğu bırakırsanız yarın o ödicek.

Kenan: Bende gelcem senle.
Ramiz: Gelme ..
Kenan: Dur daha tanışmadık bile.
Ben Kenan.. KENAN BİRKAN. Senin ismin ne?
Ramiz: Benim ismim Ramiz. RAMİZ KARAESKİ.

Yeni sezon 2.Fragman’dan

Ramiz: Aksam bir rüya gördüm.. rüyada sen vardin yegen.. bir köprünün üstündeydin.. asagida atesler… önünde seytan… arkanda melek.. ikiside seni cagiriyor..

Kenan: Bir tarafta seytan.. öbür tarafta melek… hergün sinarlar insani.. ama bazen.. bazi günler ikiside paydos verir.. öyle günlerde hep kötüler kazanir.. iyilerse cagresiz.. bir mucize bekler.. iste bugün.. öyle birgün(vayyy beeh kötülük bi yigidomla bide seninle güzel kenan abiadamimsin)

Ezel: Bugün bir köprünün tam ortasında duruverdim. Aşağıda alevler… Arkamda Melek, önümde Şeytan. İkisi de aynı soruyu sordu. Kimsin sen? Kimin tarafındasın? Aşk’mı? İntikam mı? Mahkum mu? Cellat mı? Hep ikisinden birini seçmemizi isterler. Ama hep 3. bi şık vardır. O da ateşe atlamak..

34. Fragmandan üc replik

Cengiz: Niye ölmüyorsun?

Kenan: Sende,senin yetiştirdiğin hayalperest çocukda, benim yetiştirdiğim
kahramanla başa çıkamaz…

Ramiz: Senin kahramanin haa… benim KANIM Kenan

Ramiz Karaeski: O ikisi bizim sonumuz olacak, kaçarı yok.
Kenan Birkan: Hoş geldin Ramiz Abi. 30 yıldır kıpırdaman bekledim seni… Vakit geldi mi?

Kenan: Sende senin yetiştirdiğin hayalperest çocukta,benim yetiştirdiğim kahramanla başa çıkamaz!
Ramiz: Senin yetiştirdiğin,senin kahramanın,he.Benim kanım Kenan,benim kanım.
Ramiz: Kızıma bir şey yapmam Kenan!
Kenan: Yapıcam!
Ramiz: Yaptırmam! Ezel’e bir şey yapma!
Kenan: Yapıcam!
Ramiz: Yaptırmam Kenan,yaptırmam!
Kenan: İmkansız!

-ezel: niye cengiz niye? bendim o cengiz niye ben?

-kenan: niye ramiz niye? bendim o ramiz niye ben?

-cengiz: can benim oğlum, onu ben büyüttüm, olmaz ezel!
-ezel: can benim kanım cengiz, her şeyimi aldınız onu bana vereceksinz.

-kenan: senin o hayalperest adamını da bitiririm, şimdi sıra kendi yetiştirdiğim adamda.
-ramiz: senin adamın ha? benim kanım kenan!

En çok güldüğüm replikler..

Aliye işkence yapılıyor,Tefo gelir bunu göre kadın Alinin yanında durup boğazına bıçağı batırır;

Tefo:napiyim
Ali:o..’yu vur..
Tefo:ya seni vurursam..
Ali:sonra o..’yu vur..

Cengoyu karakola bırakırlarken;

Cengo:Tefo sende ben çıkana kadar bi karar ver onunlamısın bununlamısın şebek ettin hepimizi

Kenan: siz niye geldiniz buraya ? beni korkutmaya mı ? yoksa eyşanı kurtarmaya mı ? yada; eyşanın beni öldürmesini engellemeye mi ? beni kurtarmayamı geldiniz yoksa canımm.

Burdadaki tonlama… mimik HB.. yine harikaydi… gidip kenana sarilasim geldi

Kenan:
Derin bir nefes alarak
Hosgeldin ramiz agabey.. 30 yildir kipirdamadan bekeldim seni.. son sözü yine sen söyle.. gözümün icine bak agabey.. de bana.. vakit geldimi?..